Friday 16 January 2015

Selamat Kembali Ke Sekolah


Selamat Kembali Ke Sekolah!!!!

Alhamdulillah sesi persekolahan bagi tahun 2015 telah mula dibuka pada 11 Januari 2015 selepas ditangguhkan selama seminggu akibat bencana banjir yang melanda negara kita.

Warga Sekolah Kebangsaan Tanjong Semberong amat ceria dan teruja di hari pertama persekolahan pada sesi 2015. Semua murid dan guru berjaya hadir pada hari pertama persekolahan dan di harapkan ini menjadi permulaan baik bagi sekolah ini pada tahun 2015.


Guru Besar En Misman Jamian pada ucapan pertamanya di perhimpunan rasmi minggu pertama persekolahan amat berpuas hati dengan kehadiran murid yang nampak bersemangat dengan pakian sekolah baru mereka. Beliau mengharapakan semangat ini berterusan sepanjang sesi persekolahan tahun ini. 

Beliau juga mengumumkan satu berita baik untuk warga sekolah di mana SK Tanjong Semberong telah berjaya dianugerahkan Pencapaian Terbaik Matematik UPSR 2015 bagi kategori murid kurang murid di daerah Batu Pahat. Tahniah Cikgu Tn Hj Rahmat Bin Hamzah kerana berjaya menjalankan tugas dengan cemerlang selaku guru matematik tahun 6 pada Tahun 2014. Mudah-mudahan ini menjadi motivasi kepada warga SK Tanjong Semberong pada tahun ini.




"SELAMAT MAJU JAYA 
SK TANJONG SEMBERONG
2015"





1 comment: