Friday 15 January 2016

#THROWBACK 2015 - HARI SUKAN SEKOLAH 2015


#THROWBACK

Hari Sukan SK Tg Semberong 2015 telah berjaya dilaksanakan pada 17 Mei 2015. Tiada acara bertaraf olimpik mahupun bertaraf MSSC dipertandingkan atas sebab teknikal hehe..apapun kehadiran ibu bapa dan kaum keluarga yang ramai sangat menakjubkan. Menambah kemeriahan dan keceriaan program ini. Sikap 'sporting' yang ditunjukkan oleh ibu bapa dengan menyertai semua acara yang dipertandingkan sangat kami hargai.
Untuk pengetahuan semua program ini adalah program terakhir En Misman bersama pihak PIBG sebelum menamatkan perkhidmatannya sebagai penjawat awam. 


Program Hari Sukan Sk Tg Semberong 2015 telah dirasmikan oleh Tn Hj Samsuddin Bin Abd Rahman yang merupakan Ketua Kampung Sg Bioh.
En Misman mengambil kesempatan ini untuk menyampaikan penghargaan terakhir beliau kepada ibu bapa yang hadir. Majlis bertambah meriah dengan kesudian ibu bapa menyediakan kek hari guru dan jamuan pada hari tersebut. 
Pihak sekolah merakamkan jutaaan terima kasih kepada para penyumbang yang sudi menyumbang untuk kelangsungan Hari Sukan Sekolah ini.
Semoga kerjasama dan ukhwah yang terjalin terus utuh demi kebaikan semua.

1 comment: